یادآوری‌های شخصی

با کلیک بر روی آیکون یادآورهای شخصی به یادآورهای خود دسترسی خواهید داشت. تفاوت یادآوری شخصی با سایر یادآوری‌ها در این است که در یادآوری‌های شخصی فقط مواردی که کاربر برای خودش درج کرده باشد نمایش داده می‌شود.

yadavari-shakhsi-asli

  • درج یادآوری شخصی جدید

جهت درج یادآوری شخصی پس از انتخاب آیکون یادآوری شخصی در نوار ابزار و کلیک روی آیکون new-notification  کادری که در شکل پایین دور آن خط قرمز کشیده شده است باز خواهد شد. در این قسمت پر کردن فیلدهایی که در کنار آنها علامت ستاره وجود دارد، الزامی می‌باشد. فیلد فرستنده به‌صورت خودکار با نام کاربر جاری پر شده است. پس از پر کردن فیلدهای مذکور می‌توان روی دکمه تایید کلیک کرد.

darge-yadavare-shakhsi

  • تعویق همه یادآوری‌های شخصی

می‌توان همه یادآوری‌های شخصی را با هم به تعویق انداخت. برای این منظور روی دکمه delay-button کلیک کرده  و زمان مورد نظر را درج کنید. پس از درج زمان تعویق روی دکمه تایید کلیک نمایید.

taveegh-yadavare-shakhsi

همچنین می‌توان هر یادآوری را به‌صورت تکی به تعویق انداخت. اگر نشان‌گر ماوس را بر روی هر کدام از یادآورها ببرید خواهید دید که در سمت راست و پایین  هر کدام دو آیکون وجود دارد که در شکل زیر با فلش به آیکن مورد نیاز جهت تعویق اشاره شده است.

tavegh-taki-yadavar

  • لغو همه یادآور‌ی‌ها

جهت لغو تمامی یادآوری‌های شخصی موجود می‌توان روی دکمه dismiss-button کلیک کرده و پس از مشاهده پیغام زیر، گزینه تایید را انتخاب کرد.

laghve-hameyadavarhai-shakhsi

همچنین جهت لغو هر یادآور به‌صورت جداگانه می‌توان از آیکونی که در شکل زیر آن اشاره شده است استفاده کرد.

laghv-yadavar-taki

  • نمایش تمامی یادآوری‌ها

با کلیک روی گزینه «نمایش تمامی یادآوری‌های شخصی» می‌توانید تمامی یادآوری‌ها را در یک صفحه مشاهده کنید.

تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/03/29